معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی : کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط آموزش و پرورش استان

بیرجند (پانا) ـ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه نخست استان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

کد مطلب: ۸۸۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی : کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط آموزش و پرورش استان

کوروش آموزگار معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ در آیین تجلیل از آموزش و پرورش خراسان جنوبی و مدیر کل سابق این دستگاه فرهنگی تربیتی، اظهار کرد: دستورالعمل امتیاز دهی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد(استان) سال ۱۳۹۷ به همراه چک لیست شاخص های عمومی استانی بر روی لینک تصویب نامه ها و بخشنامه ها قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این آیین ابرازکرد: لازمه تقویت پایه و اساس اشتغال و اقتصاد کشور توجه به آموزش و پرورش در همه ابعاد آن است.

محمد علی واقعی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت؛ به کسب رتبه سوم آموزش و پرورش در این شاخص ها در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و ادامه داد: نگاه ویژه به آموزش و پرورش تنها راه برون رفت از مشکلات و خلاصی از آسیب های اجتماعی است.

عباس لامعی پیشکسوت فرهنگی و مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این آیین گفت: گستردگی کار و مخاطب در آموزش و پرورش این نهاد علمی تربیتی را به دستگاهی خاص در بین دستگاه های اجرایی استان تبدیل کرده است و در ارزیابی نیز باید این نهاد را ویژه و در ردیف دستگاه های همتراز آن ارزیابی کرد.

وی ضمن انتقاد از نحوه اعلام و تجلیل از دستگاه های برتر استان ادامه داد: بهتر بود این مراسم در مکانی عمومی و با دعوت از اصحاب رسانه انجام می شد تا کارمندان دستگاه های برتر به ویژه معلمین و فرهنگیان حاصل زحمات خود را از قاب رسانه ملی مشاهده نموده و یا در صفحه جراید و خبرگزاری های استان مطالعه کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم از عباس لامعی به عنوان مدیرکل سابق آموزش و پرورش ، واقعی مدیر کل فعلی و جمعی از همکاران این نهاد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار