اکران رایگان ۱۴ فیلم جشنواره فجر برای دانش‌آموزان اردبیلی

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل: ۱۴ فیلم جشنواره فیلم فجر برای دانش‌آموزان اردبیلی در سینما انقلاب اکران می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اکران رایگان ۱۴ فیلم جشنواره فجر برای دانش‌آموزان اردبیلی

جواد زنجانی در جلسه هماهنگی اکران جشنواره فیلم فجر در اردبیل اظهار داشت: 14 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل اکران می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این فیلم‌ها به سینما مراجعه کنند .

او با اشاره به این که اکران فیلم‌های جشنواره فجر 12 تا 22 بهمن ماه به جز روزهای 19 و 20 برای علاقه‌مندان در محل سینما انقلاب اردبیل دایر است بیان کرد: این امر فرصت بزرگی است تا اقشار مختلف مردم فیلم‌ها را در سینما تماشا کنند .

فرماندار اردبیل تصریح کرد: تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام یافته تا اقشار مردم در سینما حضور یافته و فیلم‌های جذاب و دیدنی جشنواره فجر را تماشا کنند .

زنجانی با اشاره به این که تماشای جشنواره فیلم‌های فجر برای دانش‌آموزان رایگان است بیان کرد: انتظار می‌رود هماهنگی‌های لازم با دستگا‌ه‌های متولی انجام شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید .

او بیان کرد: برای سازما‌ن‌های مردم نهاد تماشای فیلم‌های فجر با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود و به کارمندان ادارات دولتی نیز این تخفیفات ارائه می‌شود .

زنجانی افزود : با توجه به این که امسال در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم فرصت خوبی است تا بعد فرهنگی و هنری دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کنیم که اکران فیلم‌ها فرصت مناسبی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است .

فرمانداراردبیل بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی در اردبیل افتتاح می‌شود و در حوزه هنری نیز اقدامات خوبی برای این ایام انجام یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار