طاهرخانی و حاتمی در آستانه پیوستن به سپیدرود رشت

رشت(پانا)-حمید طاهرخانی بازیکن پرسپولیس و فرزاد حاتمی مهاجم اسبق استقلال تهران در آستانه پیوستن به سپیدرود رشت قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۸۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
طاهرخانی و حاتمی در آستانه پیوستن به سپیدرود رشت

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت: طاهرخانی و حاتمی به تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه شدند تا با این تیم قرارداد ببندند.
مهرشاد عبادتکار افزود: این 2 بازیکن با مسئولان باشگاه به توافق رسیده و برای بستن قرارداد با تیم فوتبال سپیدرود رشت مشکلی ندارند و به زودی با این 2 بازیکن نیز قرارداد خواهیم بست.
وی ادامه داد: حمید طاهرخانی هم اینک در تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارد و فرزاد حاتمی نیز سابقه حضور در خط حمله تیم های استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد.
وی بیان کرد: البته به جز جذب این 2 بازیکن، تاکنون مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس ، لوکا نوزادزه مدافع اهل گرجستان ، امیر منصوریان بازیکن پدیده مشهد و محمد علیزاده بازیکن خونه به خونه بابل به توافق رسیده و قرارداد امضاء کردند.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین علی عزتی کرامت مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با توافق با مسئولان باشگاه از این تیم جدا شده تا در نیم فصل دوم با پیراهن تیم دیگری در میدان حاضر شود.
عبادتکار به آخرین بازی دوستانه تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از رویارویی با پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی کشور، روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه به مصاف تیم دسته دومی چوکا تالش می رود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس روز پنجشنبه هفته آینده 11 بهمن ماه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار