ریزش کوه در روستای بیاتلو شهرستان‌خوی

ارومیه(پانا)-مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه کوه روستای بیاتلو خوی ریزش داشته است، گفت:شب گذشته یک تیم ارزیاب جهت بررسی شرایط در منطقه حاضر شد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ریزش کوه در روستای بیاتلو شهرستان‌خوی

سعید رهبر سوره با بیان اینکه کوه روستای بیاتلو از توابع شهرستان خوی در ۱۸ کیلومتری محور خوی به چالدران ریزش کرده است، گفت: این حادثه دقایقی بعد از ساعت ۲۱ به بخشداری مرکزی خوی اعلام و پس از آن به به رئیس شعبه هلال احمر خوی منتقل شده است که نهایت ۴۰ دقیقه پس از اعلام به بخشداری به مرکز کنترل و هماهنگی EOC اعلام شده است.

وی، افزود: در پی این حادثه یک تیم ارزیابی ۴ نفره به همراه رئیس شعبه و مسئول امداد جهت ارزیابی اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تصریح کرد: برابر اظهارات مسئول امداد شهرستان خوی کلیه منازلی که در مسیر ریزش قرار گرفته از ساکنین و حتی احشام خالی شده و مردم روستا افراد حادثه دیده را در منازل خود اسکان داده اند.

وی، با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۰‌باب منزل روستایی در مسیر ریزش کوه قرار گرفته و در معرض خطر هستند.

رهبرسوره، اذعان داشت: برابر تصمیمات متخذه مسئولان شهرستان مقرر شده تا اقدامات مورد نیاز از امروز شروع شود همچنین علاوه بر جمعیت هلال احمر سپاه پاسداران، بخشداری، نیروی انتظامی و بنیاد مسکن نیز در روستای مذکور حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار