همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۲۶ طرح در شهرستان ایلام

ایلام (پانا) - فرماندار ایلام از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۶ طرح در بخش‌های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۵ میلیارد تومان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۲۶ طرح در شهرستان ایلام

معروف بسطامی، اظهار کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های گازرسانی، برق و انرژی، آب روستایی، بهداشت و درمان، آموزشی و ورزشی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، با اشاره به اینکه همزمان با افتتاح این طرح‌ها برای 273 نفر نیز اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد، گفت: امید است با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها، بتوانیم قدم‌های بسیار خوبی برای مردم برداشته شود و مردم از این طرح‌ها، خدمات و برنامه‌های در دست اجرا بهره و استفاده لازم را داشته باشند.

فرماندار ایلام، به برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای بهتر اجراشدن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست‌ها و جلسات مختلف، دستاوردهای دولت را بازگو کنند تا عظمت انقلاب برای مردم روشن شود.

بسطامی، بابیان اینکه شعار محوری سال جاری «امید به آینده و افتخار به گذشته» است، تصریح کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته است و بنابراین دستگاه‌های اجرایی سعی در بیان گزارش و عملکرد دستگاه مربوطه به مردم داشته باشند.

وی، بابیان اینکه دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم هستند، یادآور شد: مهم‌ترین رویکرد نظام اسلامی ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف است و بنابراین برای ایجاد امید و نشاط در جامعه، دستاوردهای نظام و دولت برای مردم بیان شود.

فرماندار ایلام، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون نشان از عزم دولت و نظام اسلامی برای خدمت به مردم است و امروز نیز به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف، توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی و منجر به شکست می‌شود.

گفتنی است، در این نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایلام به بیان نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار