رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد:

بهره‌مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه از طرح خدمات حمایتی

همدان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارسال تعداد 67 پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی کودکان و دانش آموز با نیازهای ویژه به منظور بهره مندی از طرح خدمات حمایتی در سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه از طرح خدمات حمایتی

به گزارش معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، پروین قربانیان اظهار کرد: به منظور ایجاد و تقویت فرصت های برابر و اثر بخش توانبخشی، آموزشی و پرورشی و برخورداری کودکان و دانش آموزان استثنایی به سطح قابل دسترسی از سلامتی و زندگی مطلوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خدمات حمایتی ویژه ای به تمامی کودکان و دانش آموزان استثنایی واجد شرایط ارائه می نماید.

او افزود: برای استفاده از این طرح داشتن بیمه پایه الزامی بوده و ارسال مدارک دانش آموزان تنها از طریق سامانه بهداشت مدارس استثنایی امکان پذیر است.

قربانیان گفت: هزینه های مربوط به پرونده های ارسالی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پس از بررسی و تأیید در کار گروه اجرایی قابل پرداخت است.

او خاطرنشان کرد: تاکنون 67 پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی و دارویی دانش آموزان این استان شامل نسخه دارویی و پاراکلینیکی، عینک، ویلچر، واکر، کفش طبی و سمعک جهت دریافت خدمات حمایتی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شده است که پس از تأیید، مبالغ به حساب دانش آموزان واریز می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار