حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز لامرد در مسابقات قرآن و عترت

لامرد ( پانا) - معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لامرد از برگزاری سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت در لامرد وبا حضور بیش از 600 نفر دانش‌آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز لامرد در مسابقات قرآن و عترت

کوروش حیاتی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: نفرات برتر در هر رشته از مسابقات قرآن و عترت ، در سه مقطع دبستان ، متوسطه اول و دوم به مرحله منطقه ای راه یافته اند.

او افزود : این مسابقات در مرحله آموزشگاهی، از هفته آخر آذر ماه شروع شده و مرحله منطقه ای از امروز سوم تا دهم بهمن ماه برگزار شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت و تأثیر این مسابقات بر دانش آموزان تصریح کرد : دانش آموزان با شرکت در مسابقات قرآنی شور و شوق و نشاط خاصی پیدا کرده و با صعود با مراحل بالاتر سعی می‌کنند از آنچه که خلاف عرف و شرع است خودداری کنند.

به گفته حیاتی در سال گذشته ۵۳ دانش آموز لامردی به مرحله مقدماتی و ۸ نفر به مرحله استانی راه یافته است.

وی افزود: داوری سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت مرحله شهرستانی لامرد با حضور ۳۰ داور انجام می‌شود که این داوران از روحانیون حوزه علمیه، فرهنگیان، داوران سالهای قبل و فعالان در زمینه قرآن و عترت هستند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لامرد هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مدارس را سرلوحه و الگو قرار دادن قرآن و سیرت پیامبر، دوری از آسیب های اجتماعی و تربیت رهروان راه ائمه اطهار دانست و خواستار همکاری دست جمعی تمام ارکان های جامعه در این راستا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار