مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :بهره برداری از 3 آموزشگاه شهرستان های قاینات نهبندان و سربیشه

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از دو آموزشگاه شهرستان نهبندان و سربیشه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :بهره برداری از 3 آموزشگاه شهرستان های قاینات نهبندان و سربیشه

محمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند اظهار کرد: دبستان دوکلاسه روستای محروم و مرزی گرم از توابع بخش مرکزی نهبندان ، با مشارکت بنیاد قلم چی احداث شده است.

او با اشاره به هزینه کرد 160 میلیونی برای احداث این آموزش گاه تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای 114 متر مربع احداث شده است و 28 دانش آموز دوره ابتدایی از مزایای آن برخوردار شدند.

واقعی از افتتاح دبستان 2کلاسه روستای تاج میر شهرستان سربیشه خبر داد و افزود: این مدرسه با زیر بنای 114 متر مربع و اعتباری بیش از 160 میلیون تومان احداث شده که با بهره برداری از آن 65 دانش آموز دختر و پسر عشایرروستای تاج میر سربیشه از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که این آموزشگاه نیز با مشارکت خیرین نیکو کار بنیاد قلم چی احداث شده است، تصریح کرد: همچنین امروز با حضور نمایندگان این بنیاد بهره برداری از دبستان دور کلاسه امیرآباد سرچشمه شهرستان قاینات به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به تحصیل 29 دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی در این آموزشگاه، ابراز داشت: دبستان 2کلاسه روستای امیرآباد سرچشمه قاینات با زیر بنای 173 متر مربع و اعتبار 180 میلیون تومان احداث شده و به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار