رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش : آزمون کتاب خوانی در مدارس استان قم برگزار می شود

قم (پانا) - اکبر علی بابایی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقه کتاب خوانی با شرکت بیش از 20 هزار دانش آموز در استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش : آزمون کتاب خوانی در مدارس استان قم برگزار می شود

اکبر علی بابایی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر واجب و لازم بودن امر کتاب خوانی اظهار داشت: سومین دوره مسابقه کتاب خوانی با عنوان جشنواره دانایی و توانایی در سراسر مدارس استان برگزار می گردد.

بابایی گفت: این جشنواره با حضور 20 هزار 327 نفر در سومین روز از بهمن ماه 97 راس ساعت 10 برای شیفت های صبح و ساعت 15 برای شیفت عصر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه مخاطب شناسی در این گونه طرح ها ضرورت دارد گفت: در این مسابقات سعی شده است تا محتوا متناسب با سطح فهم و علاقه دانش آموزان باشد تا علاوه بر شرکت در مسابقه رغبتی برای مطالعه در دانش آموزان شکل بگیرد.

بابایی در همین زمینه افزود: کتابی که برای دوره اول ابتدایی در نظر گرفته شده است کتاب گلدان خالی و دوره دوم ابتدایی کتاب طوطی و بازرگان، دوره اول متوسطه کتاب ضحاک و دوره متوسطه دوم کتاب رفاقت به سبک تانک می باشد.

وی گفت این مسابقات در چهار مرحله مدرسه، ناحیه، استان و کشور برگزار می گردد که از برگزیدگان این مسابقات در صورت کسب حد نصاب امتیاز به همراه برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری استان تجلیل می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار