10 بهمن ماه، پایان مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی برای بهمن‌ماه ۹۷ روز چهارشنبه 10 بهمن ماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
10 بهمن ماه، پایان مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا، گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی در پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، موسسات غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند یا ثبت‌نام نکرده‌اند) می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این مرحله به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: مهلت ثبت‌ نام در این مرحله از پذیرش تا روز ۱۰ بهمن‌ماه ادامه دارد و می‌توانند مستقیما به دانشگاه یا موسسه واحد آموزشی خود مراجعه و رشته‌محل مورد نظر خود را تقاضا بدهند.

وی تأکید کرد: داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۷ قرار گرفته‌اند چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز و واحد آموزشی ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در مراحل قبلی لغو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار