فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب: قم بیش از 450 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است

قم (پانا)- فرمانده لشکر 17 عملیاتی علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم از برگزاری یادواره «مجاوران کریمه مدافعان عقلیه» با تقدیم 450 شهید مدافع حرم و اجرای 9 برنامه مختلف از جمله گردهمایی همسران شهدا و رزمندگان مدافع حرم و دفاع مقدس، برپایی نشست‌های بصیرتی در مدارس قم و غبارروبی شهدای مدافع حرم با حضور ورزشکاران خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب: قم بیش از 450 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است

اسدالله گنجعلی در نشست خبری یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» با بیان اینکه استان قم از نظر تعداد شهدای مدافع حرم، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: امسال سومین یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این یادواره هر ساله ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز شکست حصر نبل‌الزهرا برگزار می‌شود چراکه نیروهای مدافع حرم استان قم در این عملیات به صورت ویژه نقش‌آفرین بوده‌اند و عملیات شکست حصر نبل‌الزهرا در شکست داعش و پیروزی نیروهای جبهه مقاومت بسیار تاثیرگذار بوده است.
فرمانده لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: رویکرد امسال این یادواره نگاه به دستاوردهای انقلاب در جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱ برنامه مختلف در یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» دنبال شده است، عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سال گذشته برگزاری مراسمی ویژه با حضور خانواده‌های زینبیون و فاطمیون، برپایی نمایشگاه انقلاب فاطمی و برگزاری نشست‌های بصیرتی در ۳۰۰ مدرسه بوده است.
گنجعلی خاطرنشان کرد: در سال جاری یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» با ۹ برنامه مختلف دنبال می‌شود که این برنامه‌ها نسبت به سال گذشته کیفیت بیشتری دارد.
وی یادآور شد: مراسم اصلی هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه در مجتمع امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می‌شود و همچنین با هماهنگی صدا و سیمای قم ۲۰ مستند ویژه جبهه مقاومت در این مراسم رونمایی خواهد شد که در یکی از این مستندها به عملکرد رزمندگان قمی در عملیات نبل‌الزهرا پرداخته شده است.
گنجعلی از برگزاری همایش همسران شهدا و رزمندگان مدافع حرم و دفاع مقدس در شهر مقدس قم خبر داد و تصریح کرد: برپایی نشست‌های بصیرتی در مدارس قم با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان، کنگره شب شعر مدافعان حرم در حرم مطهر بانوی کرامت و غبارروبی شهدای مدافع حرم با حضور ورزشکاران در ۱۸ بهمن‌ماه از جمله دیگر برنامه‌های این یادواره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار