آغاز فعالیت ستاد خدمات شهرستان تفت 

تفت (پانا) - با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و سایر اعضا ، فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان تفت آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت ستاد خدمات شهرستان تفت 

"محمد محامدی" فرماندار تفت در این نشست با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان تفت در عرصه‌های گردشگری گفت: با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان، این ایام فرصت مناسبی برای معرفی هر چه‌بهتر توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهرستان تفت است و همه دستگاه‌ها باید به فراخور وظایف خود، نقش خود را در این رابطه به شایستگی ایفا نمایند.
فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اقلیم مناسب شهرستان تفت و آب‌وهوای مطلوب این منطقه اظهار داشت: علاوه بر مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات نوروز مهمان شهرستان هستند افراد از مرکز و سایر شهرستان استان نیز در ایام تعطیل در شهرستان تفت حضور دارند و نیاز است دستگاه‌های خدمات رسان پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام دهند.
محامدی خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد و اظهار داشت: انتظار است ستاد تنظیم بازار شهرستان در ایام پیش رو نظارت خود را بر بازار تشدید کند تا شاهد کم‌فروشی و گران‌فروشی در شهرستان نباشیم و کالاهای تنظیم بازار به‌موقع و منظم در شهرستان توزیع شود.
فرماندار تفت بر توجه به نظافت و زیباسازی شهری، ساماندهی وضعیت بقاع متبرکه و مساجد و اماکن گردشگری ، تنظیم کشیک‌های اصناف در نوروز، نظارت جدی شبکه بهداشت و درمان بر سلامت غذایی مسافران و آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز، آمادگی شورای مدیریت بحران برای ارائه خدمت در زمان ضروری، مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها با آموزش‌وپرورش در بحث اسکان، ، نظارت کامل بر سرویس‌های بهداشتی و اقامتگاه‌های بین‌راهی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی از ویژگی‌های شهرستان تأکید کرد.
در ادامه این نشست سایر اعضاء به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار