رئیس آموزش و پرورش پیربکران:وظایف خود را در قبال حقوق شهروندی بدانیم

پیربکران، اصفهان (پانا) - همایش حقوق شهروندی با حضور دانش آموزان دوره متوسطه منطقه پیربکران در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:وظایف خود را در قبال حقوق شهروندی بدانیم

مجتبی سهرابی در همایش حقوق شهروندی در جمع دانش آموزان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: امروز ما حقوقی را به عنوان یک حق اجتماعی داریم. باید حق خود را نسبت به دیگران و نسبت به خود بدانیم. ما هم در قبال خود و خانواده حق داریم و هم در قبال دوستان و شهروندان خود.

وی افزود: نیاز است که وظایف مربوط به خود را خوب بدانیم و در قبال وظایف شهروندی جهت ایجاد یک محیط خوب حساس باشیم. باید وظایف خود را در قبال حقوق شهروندی بدانیم و خوب عمل کنیم تا جامعه بسیار خوب همراه با شهروندان بسیار خوب داشته باشیم.

رئیس اداره ادامه داد: امروز شهرداران محترم و کارمندان شهرداری برای زیباسازی شهر تلاش می کنند. حفظ و نگهداری این امور با شما و دیگر شهروندان است. در روستاها مدیران اجرایی و روستایی دهیاران محترم هستند که برای زیباسازی و کمک به دیگران تلاش می کنند و این زمانی است که ما با دانایی و بینش تمام، حقوق شهروندی را یاد بگیریم. هر کس در حقوق شهروندی وظایف خود را بداند می تواند هم خود یک شهروند خوب باشد و هم به دیگران خوب کمک کند.

وی در پایان صحبت های خود از مدیران مدارس درخواست کرد پانلی در مدارس را به امر حقوق شهروندی جهت معرفی یک شهر و یک شهروند خوب اختصاص دهند و به افراد بیاموزند که از محیط زندگی خود مثل خانه های شخصی استفاده کنند.

گفتنی است این همایش با حضور 220 نفر از دانش آموزان دبیرستان های فرزانگان و کوثر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار