رئیس آموزش و پرورش پیربکران:یکی از شاخص های باسوادی،دانستن یک مهارت است

پیربکران، اصفهان (پانا) - همایش تربیت فرزند در عصر رسانه با حضور اولیای هنرستان امین در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:یکی از شاخص های باسوادی،دانستن یک مهارت است

مجتبی سهرابی در همایش تربیت فرزند در عصر رسانه در جمع اولیای هنرستان کار دانش امین گفت: امروز یکی از شاخص های مهم باسوادی که توسط یونسکو بیان شده، دانستن یک مهارت است. شما مسیری را برای فرزندان خود انتخاب کردید که آن یادگیری مهارت به عنوان یک شاخص بسیاتر خوب در بحث جهانی است. قرزندان شما در فارغ التحصیلی یک مهارت دارند و این یک نوع کارآفرینی جهت خوداشتغالی است. تلاش آموزش در کار دانش و فنی حرفه ای این است که بچه ها بعد از 3 سال که فارغ التحصیل شدند وارد بازار کار شوند و کارآفرین خوبی باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با فضایی که هنرستان ها دارند باید تلاش کنیم بچه ها آخرین دستاوردهای علمی و دست ورزی خوبی را در 3 سال آموزشی به دست آورند و در آینده از مهارت خود استفاده کنند. بافت هنرستان ها نیاز دارد مهارتی که توسط دانش آموز انتخاب می شود با تشویق و حمایت شما اولیا پشتیبانی شود. هر سال نمایشگاهی از دست ورزی دانش آموزان در هنرستان ها برگزار می شود و هدف این است که آثار و توانمندی دانش آموزان در معرض نمایش و دید همگان قرار گیرد.

رئیس اداره در زمینه آسیب های اجتماعی آن رت به عنوان یکی از معضلات اجتماعی دانس و بیان داشت خانواده ها باید در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی توانا تر شوند.

وی ضمن اشاره به طرح رشد مدار، اجرای این طرح را جهت آموزش خوب و با کیفیت برای توانمندسازی دانش آموزان دانست.

رئیس اداره در پایان صحبت های خود گفت: امروز دانش آموزان دارای اطلاعات زیادی هستند و لازم است خانواده ها همسو با فرزندان اطلاعات خود را بالا ببرند. از بزرگترین آسیب های اجتماعی اعتیاد است که همه باید برای پیشگیری از آن شناخت کافی داشته باشند که در زمینه پیشگیری از آسیب های تجتماعی آموزش و پرورش تا کنون جلسات متعددی برگزار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار