تفکر انقلاب اسلامی ایران تمایز دهنده ی حق از باطل در جهان است

مشهد(پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه6 مشهد گفت: عدالتخواهی و حق خواهی ایران در دنیا سمبل و نماد آزادی خواهی است و این تفکر انقلاب اسلامی ایران تمایز دهنده ی حق از باطل در جهان است.

کد مطلب: ۸۸۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تفکر انقلاب اسلامی ایران تمایز دهنده ی حق از باطل در جهان است

نورالله جوانشیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد، سرگروه های پرورشی مقاطع تحصیلی این ناحیه سخن می گفت بیان داشت : امروز بیش از هر زمان دیگری باید فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس با جدیت و با توجه به نیاز دانش آموران پیگیری و برنامه ریزی شود.

جوانشیری به وظیفه خطیر معاونین ومربیان پرورشی اشاره کرد وگفت : بینش، بصیرت، سعه صدر و آگاهی به زمان و مسائل روز از ابزار های نیروهای پرورشی در مدارس است .

وی ادامه داد: معاندین نظام و در راس آنان دولتمردان آمریکا چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارد .ایران امروز به یک پختگی سیاسی و فرهنگی رسیده است که آن هم مرهون خون شهدا و دلاور مردی ایثارگران و حمایت های مردمی از نظام و رهبری است.

در ادامه، علیرضا احمدی پور معاون پرورشی ناحیه6 با اشاره به توفیفات حوزه پرورشی و آمادگی دانش آموزان و همکاران برای برگزاری با شکوه ایام ا... دهه فجر گفت : بحول و قوه الهی نیروهای پرورشی از ابتدای تاسیس این نهاد مقدس تا کنون پرچمدار و جلو دار برنامه های انقلابی و فرهنگی بوده و هستند.

وی گقت: بیش از 30 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و گفتمان های انقلابی با محوریت انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و مدارس برنامه ریزی شده است.

وی درخاتمه بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده مراسم گلبانگ انقلاب بصورت متمرکز و نمادین با حضور مسئولین استان در یکی ازمدارس این ناحیه درروزشنبه 13بهمن برگزار خواهد شد.

درادامه سرگروه های پرورشی به بیان دیدگاه ها ونقطه نظرات کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار