رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد:

اجرای 1000 ویژه‌برنامه 40 سالگی انقلاب در استان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، از تدارک یک هزار برنامه متنوع در سالگرد چهلمین سال پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 1000 ویژه‌برنامه 40 سالگی انقلاب در استان سمنان

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر، در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، ضمن بیان اینکه یک هزار برنامه متنوع ویژه ایام‌الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌شده است، بیان کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های متنوع و مختلفی چون هنری، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... اجرا می‌شود.

وی درباره مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان سمنان، افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام است که به فراخور موضوع و زمان در شهرهای استان برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان در ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است، بیان کرد: در این نمایشگاه سعی می‌شود تا توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان درزمینه های مختلفی چون هنر، تولید، صنایع‌دستی و ... به نمایش گذاشته شود تا مردم رشد و بالندگی بانوان در دوران انقلاب اسلامی را به طور ملموس درک کنند.

قندهاری اجرای گروه سرود ۳۰۰ نفره در دوازدهم بهمن‌ماه در مصلاهای شهرهای شاهرود و سمنان را نیز از دیگر برنامه‌های هنری ایام‌الله دهه فجر دانست و افزود: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن‌ماه، رژه موتورسواران و زنگ انقلاب همزمان با صبح دوزادهم و سیزدهم بهمن ماه و برپایی نمایشگاه های هنری و فرهنگی مختلف در سطح شهرستان ها و آموزشگاه های شهری و روستایی، تکریم خانواده شهدا، غباروبی گلزار شهدا و ... از دیگر برنامه‌های دهه فجر هستند.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی از دیگر اقداماتی است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و در صدر آن‌ها استانداری برای ایام‌الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: اجرای نمایش خیابانی، پرده‌خوانی در مدارس، اجرای گروه سرود 300 نفره در دوازدهم بهمن‌ماه در مصلاهای شهرهای شاهرود و سمنان و نورافشانی در شب 22 بهمن‌ماه از برنامه‌های مهم این ایام است.

قندهاری با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز ورود امام راحل به کشور رژه موتورسواران برگزار و زنگ انقلاب نیز سیزدهم بهمن‌ماه در مدارس نواخته می‌شود، افزود: همچنین هم‌زمان با یکم بهمن‌ماه مراسم ویژه این ماه در مساجد آغاز می‌شود و تا پایان 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به تقارن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آیین‌های ویژه انقلاب، تصریح کرد: به‌منظور گرامیداشت ایام فاطمیه برنامه‌های این روزها اجرا و درب و دیوار به پارچه‌های مشکی مزین خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال با حفظ حرمت فاطمیه باشکوه بیشتری اجرا خواهد شد و راهپیمایی امسال نیز بی‌سابقه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار