حمید موسوی: بیمارستان امام خمینی تهران (ره) مجوز ساخت ندارد

تهران (پانا) - مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) مجوزساخت ندارد ، شهرداری چندین مرتبه به این بیمارستان اخطار داده است .

کد مطلب: ۸۸۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حمید موسوی: بیمارستان امام خمینی تهران (ره) مجوز ساخت ندارد

به نقل از خبرگزاری ایرنا، حمید موسوی در پاسخ به اینکه بسیاری از ساختمان ها از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) از محدودیت های مربوط نمای شیشه تبعیت نمی کند تصریح کرد: متاسفانه ورود افراد غیر مرتبط به حوزه ساخت و ساز یکی از ضعف های این حوزه است و بیمارستان امام براساس توافق ضمنی در حال ساخت است.
وی ادامه داد:مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی بدون پروانه نباید اجازه ساخت و ساز داشته باشند و تنها با دادن بر و کف به آنها اجازه ساخت و ساز داده می شود.
موسوی از دست اندرکاران این بیمارستان درخواست کرد فرآیند صدور پروانه ساخت و ساز را طی کنند و قول می دهیم در فضای VIP مساعدت های لازم را انجام دهیم.
مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران اظهار داشت: درخصوص مراکز نظامی هم در صورتی که ساخت و ساز آنها با ماموریت مرتبط باشد اجازه ساخت و ساز دارند اما در شرایطی که ساخت و ساز در محدوده نیروهای نظامی به صورت مسکونی و تجاری باشند باید پروانه ساخت دریافت شود‌.
وی با اشاره به اینکه همایش نما ، 9 تا 11 بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار می شود،گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد تغییر ذائقه میان مردم، سازندگان و تولیدکنندگان و استفاده از مصالح متناسب با اقلیم و شرایط بومی است.
وی یادآور شد: در این همایش پایداری نما، رنگ در نما، مصالح نما، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مورد تاکید قرار می‌گیرد.
موسوی مصالح و نما، پایداری سازه ای در نماهای شهری و معماری خوب، نمای با کیفیت از جمله محورهای پنل های این همایش است.
مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران با بیان اینکه اصلاح نما از ساختمان های شهرداری تهران آغاز شده گفت: 171 ساختمان به منظور اصلاح نما شناسایی شده که قرار است اعتبار آنها تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار