پوستر نمایش « ضَن » رونمایی شد

تهران (پانا) - پوستر نمایش «ضن» که از روز گذشته اجرای خود را در تماشاخانه سپند آغاز کرده و طراحی آن را شایان کیانی بر عهده داشته منتشر شد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پوستر نمایش « ضَن » رونمایی شد

نمایش «ضن» که نویسنده ، طراح و کارگردان آن مهیار احمدی است با حضور هشت بازیگر زن نگاهی متفاوت به معضلات زنان ، تعرضات و ... در جامعه امروز دارد.

بازیگران این نمایش برکه بذری ، مهسا باوفا ، آیدا رزاق زاده ، گیز طاهایی، شیرین کاشفی، نوشین کریمی، فرشته مرعشی و محیا نمازی هستند.

تهیه کننده و مجری طرح این اثر نمایشی محمدرضا منصور، مدیر تولید آن عادل شادرو و دستیاران کارگردان علیرضا نصرالله زاده و سوگند انتظاری هستند. طراح لباس حمیرا کامل ، طراح گریم بهاره اسدی ، آهنگساز امیر موسوی ، منشی صحنه سوگند انتظاری، روابط عمومی و تبلیغات زهرا شایانفر اعلام شده‌اند.

در گروه موسیقی این نمایش که به طور زنده اجرا می‌کند ستاره سادات اخوی نوازنده پیانو ، سارا حسین غانمی نوازنده ویولا، مهیا نامداری نوازنده ویلن سل و مهسا رستمی نوازنده ویولن هستند. تیزر این نمایش نیز با طراحی مهیار احمدی ، تدوین مجتبی حسینی و نریشن الهه پرسون ساخته شده است.

این نمایش از اول بهمن 1397 هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه سپند به روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت www.tiwall.com نسبت به خرید بلیط این نمایش اقدام کنند.

بهای بلیت این نمایش برای سه روز اول اجرا از اول تا سوم بهمن ماه با 25 درصد تخفیف ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار