برگزاری جلسه رابطین پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان

یزد (پانا) - جلسه رابطین پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان در دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره اول برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه رابطین پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان

به گزارش پانا، در ابتدای جلسه "شهناز هاتفی"، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان، در رابطه با فلسفه تشکیل جلسه که پیگیری بخشنامه دبیرخانه های راهبری کشوری گروههای آموزشی و تربیتی را شامل می شد توضیحاتی ارائه داده و همچنین در رابطه با شیوه نامه برنامه بسیج صنعتی و طرحهای دانش آموزی و روند اجرایی و عملیاتی آن سخنرانی نمود .

در ادامه جلسه همکاران حاضر به ارائه گزارش فعالیتهای پژوهشی مدارس خود پرداخته و در زمینه المپیادهای علمی جشنواره جوان خوارزمی و کارسوقهای علمی و پژوهشی مواردی را بیان کردند .

ادامه مباحث در زمینه برگزاری کارسوقهای دانش آموزی و چگونگی انجام آنها و روند پیگیری امر توسط مدارس و اداره استعدادهای درخشان بحث و تبادل نظر صورت گرفته و همکاران حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه مسائل مربوط به کارسوقها شامل چگونگی طرح و شکل گیری آنها، روند اجرایی آنها، محل برگزاری کارسوقها و سایر موارد مرتبط با آن پرداختند .

گفتنی است: همچنین از کارسوقهای پیش رو و برنامه های پژوهشی که قرار است تا آخر سال به اجرا درآورند سخن گفته و مراتب را جهت اطلاع سایر همکاران و همراهی آنان اعلام نمودند .

در پایان "فاطمه قادریه"، معاون فن آوری دبیرستان فرزانگان دوره اول و مسئول دبیرخانه پژوهشی استان یزد، به جمع بندی مطالب پرداخته و روند انجام گزارشات خواسته شده در بخشنامه دبیرخانه پژوهشی از همکاران محترم حاضر را توضیح داده و خواستار ارائه مطالب خواسته شده در موعد مقرر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار