معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

شرکت بیش از 50 معلم تربیت بدنی استان در کارگاه های آموزش هندبال

اهواز (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 55 معلم تربیت بدنی استان در کارگاه های دانش افزایی آموزش هندبال خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 50 معلم تربیت بدنی استان در کارگاه های آموزش هندبال

محمود معزی امروز اظهار کرد: ارتقای سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی، توسعه رشته ورزشی هندبال در بین دانش آموزان و ارتقای سطح آمادگی جسمانی و مهارتی آنها از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی بوده است.

او در ادامه افزود: یکی از راههای تقویت و یادگیری مهارت های بنیادی در دانش آموزان ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیتهای شاد و متنوع در مدارس است.معزی خاطرنشان کرد: زنگ تربیت بدنی در راستای شاداب سازی مدارس و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان، تصریح کرد: ورزش سبب تمرکز حواس می شود و قدرت اندیشیدن را زیاد می کند. همچنین ورزش سلامتی را به ارمغان می آورد و کسی که جسم و روان سالمی داشته باشد در کسب مهارتهای فردی و اجتماعی موفق تر است.

او با اشاره به شرکت 55 معلم تربیت بدنی استان در کارگاه های دانش افزایی آموزش هندبال، گفت: این کارکاه آموزشی در روزهای 27 و 28 دی ماه با حضور معلمان تربیت بدنی برای انتقال مفاهیم آموزشی رشته ورزشی هندبال به دو صورت تئوری و عملی برگزار شد.

معزی با بیان اینکه معلمان تربیت بدنی سراسر استان در قالب 2 کارگاه آموزشی ویژه خواهران و برادران با مبانی رشته ورزشی هندبال آشنا شدند، اظهار کرد: معصومه بچاری به عنوان مدرس استانی کارگاه آموزشی خواهران و مهدی بابلی به عنوان مدرس استانی کارگاه آموزشی برادران، قوانین و مقررات مربوط به این رشته ورزشی را به همکاران فرهنگی ارائه کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه توجه به مفاد سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش اولویت اصلی آموزش و پرورش خوزستان است، تصریح کرد: برگزاری برنامه های متعدد در حوزه تربیت بدنی در راستای عمل به ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین است که اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با مشارکت گروه آموزشی درس تربیت بدنی گام های بلندی در این زمینه برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار