معاون اداره کل قر آن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در زنجان:

توانمندی و نیت خالصانه ی افراد لازمه ی اجرای مطلوب مسابقات قرآنی است

میکاییل باقری معاون اداره کل قر آن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در چهارمین جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی کشوری تابستان سال 98 در استان زنجان گفت، توانمندی و نیت خالصانه ی افراد لازمه ی اجرای مطلوب مسابقات قرآنی است.

کد مطلب: ۸۸۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی و نیت خالصانه ی افراد لازمه ی اجرای مطلوب مسابقات قرآنی است

ظهر امروز چهارمین جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی کشوری تابستان سال 98 در زنجان، با حضور میکاییل باقری معاون اداره کل قر آن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سرپرست و معاون پرورشی اداره کل و سایر مدعوین در سالن غدیر برگزار شد.

باقری در این جلسه با اشاره به توانمندی های استان زنجان در برگزاری مسابقات کشوری در رشته های مختلف اظهار داشت: «با توجه به توان و انگیزه ی نیروهایی که در استان زنجان سراغ داریم و نیز با عنایت به زیر ساخت های موجود، استان زنجان را به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کردیم و اطمینان داریم که این رویداد مهم کشوری با قدرت و قوت تمام در این استان برگزار خواهد شد».

وی افزود: «حدود 110 دستگاه مختلف در کشور مسابقات قرآن را انجام می دهند که به همت تمامی استان ها هر ساله مسابقات آموزش و پرورش رتبه های اول را در این میان کسب کرده است».

معاون اداره کل قر آن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «انجام مسابقات در این سطح به طور قطعی یک مدیریت بحران است و حساسیت ها و ظرافت های خاصی دارد که توانمندی و نیت خالصانه افراد لازمه ی اجرای مطلوب آن می باشد».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار