علی رمضانی: شهرستان‌های تهران گنجینه نهان همه ظرفیت‌های خوب آموزشی و پرورشی است

شهریار (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش از رشد ۵۰ درصدی شرکت کنندگان در جشنوار مهر هجدهم رئیس جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
علی رمضانی: شهرستان‌های تهران گنجینه نهان همه ظرفیت‌های خوب آموزشی و پرورشی  است

آیین تجلیل از برگزیدگان استانی پرسش مهر هجدهم رئیس جمهوری شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام ا... علیها، از شهرستان‌های تهران به عنوان گنجینه نهان همه ظرفیت‌های خوب آموزشی و پرورشی در کشور یاد کرد و گفت: میزبانی شهرستان‌های تهران در برنامه های متعدد کشوری، گواهی بر این قابلیت فوق‌العاده همکاران ما در این استان است.

او در ادامه با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه، راهکار کارشناسان و جامعه شناسان را، تربیت متوازن دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی عنوان کرد و افزود: این نگرانی در سطح جامعه باید با تعلیم و تربیت و ایجاد فضای مناسب برای رشد و تعالی دانش‌آموزان در سطح مدارس برطرف شود.

رمضانی با اشاره به اینکه باید اردوها با محوریت مدارس برگزار شود، اظهار داشت: باید فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس و توسط مربیان و دانش‌آموزان اجرا شود و همکاران ستادی در زمینه ارائه راهکار و پیشنهاد در این جهت فعالیت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار