بازنشر داستان فانتری «دارکوب تا کی به درخت خواهد کوبید؟»

تهران (پانا) - «دارکوب تا کی به درخت خواهد کوبید؟» داستانی فانتزی است که با مخاطبان خود درباره اعتماد به نفس صحبت می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازنشر داستان فانتری «دارکوب تا کی به درخت خواهد کوبید؟»

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این اثر حیوانات جنگل درباره شبیه دیگران شدن بحث می‌کنند و هر کدام واکنشی متفاوت نسبت به این تغییر دارند. بر این اساس کودکان با سوال‌هایی بنیادین در باره چیستی خود روبرو می‌شوند و پا به پای قهرمانان کتاب به این سوال‌ها پاسخ می‌دهند.

این اثر بازنشر شده که از سوی خسرو شهریاری به عنوان نویسنده و فیروزه گل‌محمدی به عنوان تصویرگر خلق شده است به نکوهش تقلید و تاکید بر امید می‌‍پردازد.

در بخشی از این اثر می‌خوانیم: «خورشید خمیازه‌ای کشید و آرام آرام از آسمان رفت. جیرجیرک که از صبح روی یک شاخه نشسته بود و حرف‌های لاک‌پشت را خوب شنیده بود، دیگر طاقت نیاورد. از روی شاخه پرید و کنار لاک‌پشت نشست و گفت: «دوست عزیز! من از صبح دارم حرف‌هایت را می‌شنوم به نظر تو چه چیزی هنر است؟» لاک‌پشت فکری کرد و جواب داد: «وقتی بتوانی... دیگری را خوش‌حال کنی، هنر کرده‌ای. با مهربانی، کمک و امید.»

این کتاب ۲۰ صفحه‌ای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ منتشر شده است و در پنجمین مرحله چاپ در ۵هزار نسخه به دست مخاطبان بالای ۹ سال رسیده است. پیش‌تر نیز ۴۵هزار نسخه از کتاب «دارکوب تا کی به درخت خواهد کوبید؟» منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است به قیمت ۷هزار تومان خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار