راه اندازی میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش لرستان

خرم آباد (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی با بیش از ۳۰ فعالیت در وب سایت اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش لرستان

خیراله خیرایی در کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان، راه اندازی میز خدمت الکترونیکی را خدمتی ماندگار و قابل توجه به ارباب رجوع دستگاه تعلیم و تربیت خواند و گفت: در حوزه فناوری و اداری آموزش و پرورش استان بیش از سه ماه برای راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی کار شده که خوشبختانه با تلاش این عزیزان هم اکنون بسیاری از فرآیندها و درخواست های اداری مردم بدون مراجعه حضوری به آموزش و پرورش قابل انجام است.

وی خاطر نشان کرد: میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش استان با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه قابلیت افزایش خدمات به بیش از ۵۰ خدمت الکترونیکی را دارد و در این رابطه آموزش‌هایی را نیز برای کارکنان ستادی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق استان در نظر گرفته‌ایم.

خیرایی در پایان با اشاره به موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش لرستان سال گذشته در ارزیابی انجام گرفته توسط استانداری لرستان به عنوان دستگاه برتر در حوزه علمی آموزشی معرفی شد که با تلاش همکاران حوزه ستادی و صف امسال نیز به دنبال حفظ و تثبیت این رتبه و موفقیت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار