آیین گرامی داشت روز هوای پاک در پژوهش سرای رازی شهرری برگزارشد

شهرری (پانا)- با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و ناحیه یک ری همایش گرامیداشت روز هوای پاک در پژوهش‌سرای رازی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامی داشت روز هوای پاک در پژوهش سرای رازی شهرری برگزارشد

در این برنامه که با قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی آغاز شد، باقری معاونت علمی کاربردی ریاست جمهوری، شفیع‌پور معاون آموزش متوسطه و مسئولینی دیگر از اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، رئیس، معاونین و کارشناسانی از اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، مدیران مدارس و سایر مسئولین حضور داشتند.

نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه این برنامه گفت: به منظور جلب توجه مردم به موضوعات مربوط به حفظ محیط زیست و تامین زندگی سالم روزهای نمادین خاصی مرتبط با حفظ محیط زیست تعیین می گردد که از جمله آنها روز جهانی محیط زیست، روز زمین پاک، روز هوای پاک و غیره می باشد.

او با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست ادامه داد: هدف از اعلام روز ملی هوای پاک ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه بوده است و از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا ، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می تواند عامل مهمی در ایجاد این مشارکت و هماهنگی بین بخشی باشد.

ژما جواهری‌پور کارشناس پژوهش‌سرا و فعال محیط زیست که اجرای برنامه را به عهده داشت، هدف از برگزاری این برنامه را بهبود مصرف انرژی و فرهنگسازی و بستر سازی آن برای شهروندان به یژه نسل آینده دانست.


/خبرنگار:زهرا روحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار