معاون پرورشی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: مربی تربیتی تأثیر گذارترین عضو مدرسه است

پانا (یاسوج) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، مربی تربیتی را محوری‌ترین، و تاثیر گذار ترین عضو مدرسه بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: مربی تربیتی تأثیر گذارترین عضو مدرسه است

سیدبهاءالدین ملک حسینی در نشست کارگروه برنامه ریزی هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در یاسوج گفت: نظام تعلیم و تربیت در مجموعه تعالیم اسلام جایگاه خاص و زیربنایی خود را دارد و مربی تربیتی را محوری‌ترین، و تاثیر گذار ترین عضو مدرسه است.

او گفت: یک مربی تربیتی باید جایگاه واقعی خود را با دانش وگفتار، ورفتار خود در بین دانش آموزان تثبیت و نقش الگویی خود را برای ایفای این رسالت سنگین بخوبی ایفا نماید

سیدبهاءالدین ملک حسینی ضمن تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت دو بال جدا نشدنی آموزش و پرورش هستند که بعد تربیتی آن پررنگ تر است خاطر نشان کرد: تربیت اسلامی در تمام عرصه های تعلم و تربیت ما وجود دارد و هر نظر و نگاه ما به تربیت باید نگاه تربیت اسلامی باشد هماهنگونه که فرهنگ جامعه ی ما فرهنگ دینی و اسلامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : برای تبدیل مطالبه گری معلمان به هم اندیشی، باید نقش آنان را به مربیان تعلیم وتربیت تبدیل کنیم.

سیدبهاء الدین ملک حسینی بیان کرد: امکانات درون و برون سازمانی، برای افزایش انگیزه ، شور و نشاط و رضایت شغلی مربیان امور تربیتی و معاونان پرورشی در راستای هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصت مناسبی برای جریان ساز فرهنگی ، تربیتی در حوزه امور پرورشی ، معرفی جایگاه امور تربیتی در جامعه است

ملک حسینی دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگاران رهبری و امام جمعه محترم مرکز استان و شهرستان و مناطق را از برنامه های هفته تربیت اسلامی اعلام نمودند .

از 8 تا 14 اسفندماه به عنوان هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار