فردا؛آغازبکار هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین و پوشش های صنعتی

تهران (پانا) - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری فردا در محل دائمی نمایشگاه هایبین المللی تهران گشایش می یابد، نمایشگاهی که در آن علاوه ده ها شرکت داخلی، نمایندگان بیش از 20 کشور جهان نیز حضور و مشارکت دارند.

کد مطلب: ۸۸۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛آغازبکار هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین و پوشش های صنعتی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری؛این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه محسوب می شود و در آن اکثر شرکت ها و برندهای مطرح و صادراتی داخلی و خارجی حضور پر رنگی دارند.

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین 220 تولید کننده داخلی و 60 شرکت خارجی از کشور های فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- قبرس-روسیه-انگلیس-دانمارک- ایتالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک - بلاروس و...... حضور پر رنگ خواهند داشت.

این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع برپا می شود و شرکت کنندگان در آن، جدیدترین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است حمایت از صنعت رنگ و رزین ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان و سمینار پروفسور بروک مسئول کمیته علمی فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی FATIPEC از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال می باشد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از فردا تا 6 بهمن ماه به مدت ۴ روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار