فرماندار اسلامشهر: واقعیتهای هشت سال دفاع مقدس علیرغم کارهای زیاد هنوز خوب بیان نشده است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور گفت : در مناطق عملیاتی شلمچه و کربلای چهار و پنج با تمام وجود عطر ایثار وشهادت را استشمام کنید و راویان نیز واقعیت ها را بیان کنند.

کد مطلب: ۸۸۷۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: واقعیتهای هشت سال دفاع مقدس علیرغم کارهای زیاد هنوز خوب بیان نشده است

مسعود مرسلپور در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در دبیرستان ناصری منش با نگاه به سال شصت و حضور دانش آموزان در جبهه های نور اظهار کرد : دانش آموزان ما با لبیک به ندای امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس حاضر شدند و 36000شهید را تقدیم نظام مقدس اسلامی کردند.

او در ادامه افزود : واقعیتهای هشت سال دفاع مقدس علیرغم کارهای زیاد هنوز خوب بیان نشده و ناگفته هایی باید بیان شود که جوانان ما با ایثار و از خود گذشتگی برای شهادت لحظه شماری می کردند.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: شهیدان دفاع مقدس برای ما گوهر و نعمت امنیت و آسایش امروزی را به ارمغان آوردند .

مرسلپور خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور گفت : در مناطق عملیاتی شلمچه و کربلای چهار و پنج با تمام وجود عطر ایثار وشهادت را استشمام کنید و راویان نیز واقعیت ها را بیان کنند.

در این مراسم بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و جهانی نژاد جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر توصیه هایی را جهت دانش آموزان ارائه کردند.

عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ، همتی مشاور استاندارتهران در امور ایثارگران ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و مسئولین ارگانها و نهادهای شهرستان اسلامشهر نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این دوره 213نفر دانش آموزان از واحدهای آموزشی ناصری منش ، شیخ کلینی ، حاج رضایی ، موفقیان ، شهید رجایی ، مصطفی خمینی و امام علی (2-1)به همراه مربیان آموزش و پرورش و مسئولین سپاه سید الشهدا (ع) با قطار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار