گسترش نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان باید افزایش یابد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال برنامه های متنوع و شادی مبتنی بر ارزشها و هنجارها در اداره کل و مناطق شهر تهران ایجاد شده که امیدواریم اثرات ارزنده آن را در محیط مدرسه شاهد باشیم. همچنین باید تلاش کنیم گسترش نشاط اجتماعی را در بین دانش آموزان ایجاد کنیم که تبلور عینی آن در فعالیتهای فرهنگی و هنری و سازمان دانش آموزی وجود دارد.

کد مطلب: ۸۸۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان باید افزایش یابد

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مدیران، معاونین و مربیان پرورشی منطقه 12 که در بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شده بود اعلام کرد: باید ظرفیت های انقلاب اسلامی را برای نسل نوجوان تبیین و تشریح کنیم.

کریمی افزود: امسال برنامه های متنوع و شادی مبتنی بر ارزشها و هنجارها در اداره کل و مناطق شهر تهران ایجاد شده که امیدواریم اثرات ارزنده آن را در محیط مدرسه شاهد باشیم. همچنین باید تلاش کنیم گسترش نشاط اجتماعی را در بین دانش آموزان ایجاد کنیم که تبلور عینی آن در فعالیتهای فرهنگی و هنری و سازمان دانش آموزی وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم حقوق شهروندی را به دانش آموزان آموزش داده و شنونده خوبی برای صحبتهای آنان باشیم و از صحبت های آنان هراسی نداشته باشیم و ظرفیتی برای گفتمان سازی ایجاد کنیم.

وی افزود: باید سعی کنیم سطح اخلاق را در مدرسه گسترش دهیم تا نوجوانان در مدرسه بتوانند مفاهیم صداقت، درست کاری، ایمان، ولایتمداری و راستگویی را سرلوحه امور خود قرار دهند. و اهتمام جدی داشته باشیم که آسیب های اجتماعی را با پُرکردن اوقات مناسب فراغت به حداقل برسانیم اجازه بدهیم آنان صحبت کنند و برای خانواده ها کلاسهای نحوه برخورد با نوجوانان را آموزش دهیم و تلاش کنیم سطح مهارتهای فنی را در مدارس بیشتر ایجاد کنیم.

کریمی تصریح کرد: باید درک درستی از نوجوانان داشته باشیم و درک همدلانه ای با آنها داشته باشیم تا بتوانیم دنیا را از زاویه و دریچه دیدگاه آنان مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار