معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

حضور در تشکل های دانش آموزی موجب شکل گیری هویت و دوری از لغزش ها می شود

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور در تشکل های دانش آموزی را یکی از مهمترین عوامل شکل گیری شخصیت و هویت دانش آموزان و دوری از لغزش آنان دانست.

کد مطلب: ۸۸۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور در تشکل های دانش آموزی موجب شکل گیری هویت و دوری از لغزش ها می شود

قدرت اله قاسمی در آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در رابطه با اهمیت عضویت دانش آموازن در تشکل های دانش آموزی گفت: در کنار هم بودن و فعالیت های گروهی موجب هم افزایی و تقویت بعد پرورشی دانش آموزان می شود.

وی گفت: تقویت شاخصه های گفت و گو و رفتارهای اجتماعی و حس نوع دوستی از مهمترین نکات عضویت دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی است.

قاسمی با اشاره به پیشینه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امروز ٤ مجموعه سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دلنش آموزان، بسیج دانش آموزی و هلال احمر به عنوان متولیان شناسنامه دار در زمینه تشکل های در حال فعالیت هستند، سال ها پیش راه عبور همه این تشکل ها از کانال اتحادیه عبور می کرد به همین دلیل این مجموعه مورد تاکید رهبری از اهمیت زیادی در نظام تربیتی کشور برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به لزوم هماهنگی تشکل های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: همه متولیان تشکل های دانش آموزی باید به صورت هماهنگ فعالیت های خود را در راستای ایجاد جریان تربیتی صحیح و مناسب پیش ببرند، به همین جهت دبیرخانه هماهنگی تشکل های دانش آموزی رو در معاونت پرورشی ایجاد کرده ایم و جلسات خوبی در این راستا برگزار می شود.


قاسمی گفت: امروز مدارس به دو بخش مدارس آشکار و مدارس پنهان تقسیم بندی می شوند که مدارس پنهان جریان ساز بعد تربیتی مدارس آشکار در زمان های مرده و اوقات فراغت دانش آموزان است. تشکل های دانش آموزی بهترین بستر برای غنی سازی برنامه های مدارس پنهان به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار