دانش آموزان اردبیلی از شعب تامین اجتماعی استان بازدید می کنند

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل: نظر به ضرورت ارتقاء دانش و فرهنگ بیمه های اجتماعی و ترویج مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی در بین مقاطع تحصیلی، دانش آموزان اردبیلی از شعب تامین اجتماعی استان بازدید می کنند.

کد مطلب: ۸۸۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان اردبیلی از شعب تامین اجتماعی استان بازدید می کنند

درجلسه هماهنگی طرح گردشگری دانش آموزی که با حضور مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی در اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار گردید مدیرسازمان دانش آموزی استان گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی استان را یکی از اقدامات موثر در توانمندسازی دانش آموزان دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده تلفیق موضوعات آموزشی تربیتی با برنامه های تفریحی- سیاحتی نتایج و دست آوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است.
پرویز اصغری رونق گردشگری دانش آموزی، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی و به ویژه نسل مولد و کارآفرین فردا، شناخت و ارتقاء سطح عمومی فرهنگی بیمه ای و ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای سرمایه های اجتماعی را از اهداف این برنامه گردشگری دانش آموزی ذکر کرد.
در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز اظهارکرد: فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی به ویژه نسل مولد و کارآفرین فردا، شناخت و ارتقاء سطح عمومی فرهنگ بیمه تامین اجتماعی ،ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای کیفی سرمایه های اجتماعی،ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی و گسترش پوشش بیمه ای و توانمندی بازدیدکنندگان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی با توجه به مقررات و قوانین تامین اجتماعی از اهداف این طرح می باشد.
سعید بشرخواه افزود:هر کودک ،نوجوان و جوانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در مدارس و دانشگاهها می باشد در آینده جزء شاغلین کشور محسوب می شود لذا ضروری است با آگاهی و شناخت از سازمان تامین اجتماعی به بازار کار و اشتغال وارد شده و از حقوق خود آگاهی یابند.

او ضمن اعلام آمادگی کامل اداره کل تامین اجتماعی استان درجهت برگزاری هرچه بهتر وپویاترطرح گردشگری دانش آموزی ،نسبت به اعزام کارشناس بمنظور تبیین برنامه های سازمان تامین اجتماعی در برنامه های اردویی سازمان دانش آموزی استان اعلام داشت.

در این جلسه مقررشد با مشارکت سازمان دانش آموزی واداره کل تامین اجتماعی استان تعداد500 نفر ازدانش آموزان درقالب گروههای20 نفره از قسمت های مختلف شعب هشتگانه اداره کل تامین اجتماعی استان بازدید و از نزدیک با کار و نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار