مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

برگزاری بیش از یکصد کارگاه آموزشی ویژه دبیران در مقطع متوسطه

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، از برگزاری بیش از یکصد عنوان کارگاه های آموزشی ویژه دبیران مقاطع متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای و کاردانش در 4 ماهه نخست سال تحصیلی برگزار خبرداد .

کد مطلب: ۸۸۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از یکصد کارگاه آموزشی ویژه دبیران در مقطع متوسطه

سید جاسم موسوی اصل با اشاره به برگزاری بیش از یکصد عنوان کارگاه تخصصی ویژه دبیران مقطع متوسطه ؛ گفت : افزایش دانش تخصصی و ارتقاء مهارت های حرفه ای دبیران از جمله اهداف برگزاری این کارگاه ها است .


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با عنوان این مطلب که کیفیت بخشی به مسائل آموزشی یکی از راه های مهم در زمینه گسترش عدالت آموزشی است ؛ افزود : 33 کارگاه دانش افزایی برای دبیران دوره متوسطه اول و 36 کارگاه نیز ویژه دبیران دوره متوسطه دوم در 4 ماهه نخست سال تحصیلی 98-97 برگزار شده است .


وی در عین حال تعداد کارگاه های برگزار شده ویژه هنر آموزان فنی حرفه ای و کارودانش را 5 کارگاه دانش افزایی اعلام کرد و ادامه داد : 20 کارگاه آموزشی و دانش افرایی استانی نیز درمقطع متوسطه تا کنون به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شده است .


موسوی اصل با اشاره به اینکه در این کارگاه ها، سرگروه های درسی و مدرسان استانی با مشارکت و همفکری دبیران مدارس به نقد و بررسی کتاب های درسی و روش های نوین تدریس می پردازند ؛ اظهار کرد : این کارگاه های آموزشی در 27 گروه درسی مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم و فنی حرفه ای و کاردانش برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار