مدیرعامل جدید سایپا: رضایت همه مشتریان را به دست می‌آوریم

تنوع تولید در محصولات سایپا بیشتر می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می‌‌گوید در سایپا برنامه‌ها را اولویت‌بندی و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جدید سایپا: رضایت همه مشتریان را به دست می‌آوریم

به گزارش سایپا، میرجواد سلیمانی با بیان مطلب فوق افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری‌مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است، تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین، براساس برنامه‌ریزی دقیق تولید را افزایش و برنامه‌های سایپا و سیاست‌های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: بحث دیگر مشکل محصول در سایپا است که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه‌ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه‌های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی‌سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه‌های شرکت است و باید از توان این افراد درجهت برآورده‌کردن اهداف تعیین‌شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذی‌نفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار