رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری مجلس دانش آموزى خبر داد:

وب‌سایت مجلس دانش‌آموزى راه‌اندازی شد

اهواز (پانا) - رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری مجلس دانش آموزى از راه‌اندازی وبسایت مجلس دانش آموزى با هدف ارتباط و تعامل بین مجلس دانش‌آموزى و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
وب‌سایت مجلس دانش‌آموزى راه‌اندازی شد

احمد جاسمی نژاد رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری مجلس دانش‌آموزى گفت: این سایت از سوی نمایندگان مجلس دانش‌آموزى و با همکارى چهار کمیسیون دیگر و اعضاى هیات رئیسه راه‌اندازى شده است.
او افزود: این سایت دارای قابلیت‌های متعدد است و برای اولین بار است که سایتى به همت نمایندگان و بدون تکیه بر بخش دولتى تأسیس شده است.
به گفته او، از قابلیت‌های این سایت میتوان به منتشر کردن اخبار مجلس، معرفی نمایندگان و اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیسیون ها در فیلدهای مختلف و پی‌دی‌اف‌های حاوی آیین‌نامه و شرح وظائف و... اشاره کرد.

او در ادامه گفت: هدف از تأسیس این سایت بالا بردن ارتباط جامعه دانش‌آموزی با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی است و در همین راستا در آینده قرار است بخشی تحت عنوان ارتباط مستقیم با نمایندگان برای دانش‌آموزان که زیر نظر دبیرخانه مجلس فعالیت می‌کند راه‌اندازی شود.
احمد جاسمی‌نژاد ادامه داد‌: مدیریت فعلی سایت بر عهده کمیسیون ارتباطات و فناوری است زیرا این سایت از سوی خود دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است و در ادامه قصد گسترش فعالیت این سایت را با اضافه کردن بخش‌های گزارش کار نمایندگان و بهترین گزارش کارها را داریم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی majles_da.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار