گوشت هایی که به دست مردم نرسید

البرز (پانا) -این روزها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برای تنظیم بازار و رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به توزیع گسترده گوشت با قیمتی پایین تر از قیمت روز کرده است ولی متاسفانه بخش از این گوشت‌ها به جای بازار سر از رستوران ها و تالارها در می آورد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گوشت هایی که به دست مردم نرسید

در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان ،سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اقدام به توزیع گسترده گوشت با قیمتی پایین تر از قیمت روز کرده است.

این گوشت‌ها که از روزهای قبل قرار بود در فروشگاه‌ها زنجیره ای عرضه شود و به نام گوشت های تنظیم بازار شناخته می شود علیرغم برنامه ریزی طولانی برای توزیع بین مردم، متاسفانه در این فروشگاه‌ها کمتر دیده میشود.

محمدی،جانشین سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز دراین خصوص گفت:«متاسفانه توزیع غیراصولی باعث شده است که این گوشت‌ها به جای فروشگاه‌ها عمومی، سر از رستوران ها و تالارها دربیاورند.»

وی افزود:«از آغاز طرح توزیع گوشت های تنظیم بازار ، تیمهای بازرسی مشترک برای بررسی وضعیت این گوشت ها راهی بازار شده اند که در بررسی های انجام شده از بیش از 40 تالار و رستوران شاهد بودیم در بیشتر این اماکن، گوشت های تنظیم بازار به جای گوشت گرم طبخ میشود.»

جانشین تعزیرات حکومتی البرز گفت:«در این رابطه با مراکزی که با تخلفات خود باعث آشفتگی وضعیت بازار شده اند، به شدت برخورد می گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار