سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان:

همراهی نیروی انتظامی همیشه در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش تاثیرگذار است

زنجان (پانا) -نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان به همراه معاون پشتیبانی وروسای ادارات آموزش وپرورش نواحی یک ودو وهیئت همراه با سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده جدید نیروی انتظامی استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۸۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همراهی نیروی انتظامی همیشه در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش تاثیرگذار است

نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی گفت: «همراهی نیروی انتظامی همیشه در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش تاثیرگذار می باشد».

وی در ادامه سخنان خود گفت: «در سال های گذشته آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در برنامه های مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و... فعالیت های گسترده ای داشته اند که قطعا این اقدامات هم در افزایش امنیت در جامعه و نیز پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت مفید وموثر بوده است».

سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: «افتخار می کنم که تحصیلاتم با آموزش ومرتبط است زیرا که آموزش و پرورش بالاترین سرمایه اجتماعی کشور است که هم در تعداد و هم در اعتماد در بالاترین رده ها قرار دارد».

وی در ادامه سخنان خود افزود: «ما محصول نظام آموزشی هستیم و بنده نیز به عنوان سرباز نیروی انتظامی محصول نظام آموزشی هستم».

این مقام مسئول اضافه کرد: «هویت دینی وملی و آگاهی های شهروندی عناصر تولید کننده امنیت هستند که آموزش وپرورش ونیروی انتظامی در کنار هم در آگاه سازی دانش آموزان همکاری می کنند و نتیجه آن پایین بودن آیتم های جرایم مختلف در این استان می باشد و این ناشی از فرهنگ سازی مناسب در این زمینه است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار