مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

رعایت قانون اولویت اول ذی حسابان و متولیان امورمالی به حساب می آید

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ذی حسابان، متولیان امور مالی و مجموعه های مرتبط با این حوزه باید رعایت قانون را اولویت اول عملکردشان قرار دهند.

کد مطلب: ۸۸۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قانون اولویت اول ذی حسابان و متولیان امورمالی به حساب می آید

«ابراهیم محمدی» در نشست مشترک ذی حساب ها و مسئولین سواد آموزی مناطق ٢٤ گانه آموزش و پرورش به اولویت های کاری این متولیان امور مالی در مجموعه اشاره کرد و گفت: ذی حساب ها بازوی قدرتمند مسئولین در حوزه های مالی محسوب می شوند و رعایت قانون در این حوزه اولویت نخست باید باشد.

وی افزود: پاسخگویی و شفافیت یکی از مهمترین شعارهای آموزش و پرورش در استان است و رعایت این شاخصه در متولیان امور مالی موجب اعتماد بیشتر و بهتر فرهنگیان به سیستم و آسودگی خاطر این عزیزان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تخلف در حوزه مالی را غیر قابل گذشت خواند و گفت: همه ما در قبال وظایف خود مسئول هستیم و حراست از آب و خاک و کیان وطن پس از شهدا بر عهده ما است و عدم دقت کافی و تخلف در حق الناس و امورات مالی را گذشت نخواهیم کرد.

محمدی گفت: اعتبارات خوبی در حوزه سوادآموزی در سیستم آموزش و پرورش موجود است و مدیریت این هزینه ها و دقت در هزینه کرد آن ها مطالبه ما از مسئولین سوادآموزی است.

وی با اشاره به اهمیت بخش سواد آموزی گفت: فاکتور سواد یکی از شاخصه های مهم جامعه پویا است و موضوعات این حوزه را به طور جدی پیگیر هستیم.

محمدی گفت: شرکت های طرف حساب و قرارداد مجموعه سوادآموزی باید معتبر و موثق باشند و شفافیت در بخش مدیریتی و مالی این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار