معاون آموزش و پرورش بوشهر:

۴۶ درصد کلاس‌های درس در استان بوشهر هوشمندسازی شد

بوشهر(پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۴۶ درصد کلاس‌های درس در استان بوشهر هوشمندسازی شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۴۶ درصد کلاس‌های درس در استان بوشهر هوشمندسازی شد

عبدالناصر غلامی در نشست با کارشناسان پژوهش و برنامه ریزی شهرستانها و مناطق استان گفت : پژوهش، فناوری، آموزش نیروی انسانی و طرح و برنامه و تحلیل محتوا از حوزه های این معاونت است.

غلامی افزود : پژوهش های مفیدی توسط معلمان متفکر ما اتفاق افتاده است که پژوهشگاه معلمان در استان با فعالیت های مدون سعی در تولید علم و جمع آوری فعالیت ها داشته است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان انجام شده است و همچنین ۱۹۰ فعالیت دانش آموزی در تولید محتوای الکترونیک داشتیم که موفقیت کشوری بالایی برای استان داشت.

غلامی گفت : بیش از چهار هزار و ۴۸۸ کلاس هوشمند در استان فعال هستند که در دوره ابتدایی این آمار به دو هزار و۵۴۵ کلاس هوشمند، در دوره متوسطه اول یک هزار و ۲ کلاس و همچنین در دوره متوسطه دوم ۹۴۱ کلاس درس هوشمند است.

غلامی خاطرنشان کرد: ۴۶ درصد کلاس های درس دوره ابتدایی، ۴۸ درصد کلاس های درس دوره متوسطه اول و ۴۶ درصد کلاس های درس دوره متوسطه دوم در استان هوشمند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار