مورینیو چگونه از مرگ نجات یافت

(پانا) - خوزه مورینیو که پس از اخراج منچستریونایتد به عنوان کارشناس در این شبکه تلویزیونی فعالیتش را آغاز کرده است، از ماجرایی که می‌توانست منجر به مرگش شود پرده‌برداری کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مورینیو چگونه از مرگ نجات یافت

به گزارش بین اسپورت، بنابر گفته مورینیو ماجرا از این قرار بوده است که در جریان دیدار تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 مورینیو از سوی یوفا محروم می‌شود و اجازه حضور در رختکن چلسی را نداشته است اما برای آنکه پیش از بازی و در بین دو نیمه بتواند کنار بازیکنانش باشد راهی پر ریسک را انتخاب می‌کند.

مورینیو در میانه روز و چند ساعت پیش از بازی وارد ورزشگاه استندفورد بریدیج و در رختکن پنهان می‌شود، او پیش از بازی و بین دو نیم برای بازیکنانش حرف می‌زند اما زمانی که در پایان بازی قصد ترک ورزشگاه را داشته حادثه‌ای تلخ برای او رخ می‌هد.

آقای خاص با همکاری یکی از عوامل تدارکات چلسی قصد داشته با پنهان شدن در سبد لباس‌های بازیکنان از رختکن خارج شود و برای همین کار روزنه‌ای کوچک برای تنفس در سبد ایجاد می‌کند اما اصرار مامور یوفا باعث می‌شود تا این روزنه بسته شده و مورینیو به علت کمبود اکسیژن به مرگ نزدیک می‌شود اما در لحظه آخر روزنه باز می‌شود و از مرگ نجات پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار