معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : مسابقات ورزشی موجب تزریق شور و نشاط بردانش آموزان است

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی و تبیین فعالیتها و برنامه های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درمهمانسرای فرهنگیان شهرری برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : مسابقات ورزشی موجب تزریق شور و نشاط بردانش آموزان است

در این جلسه الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در سخنانی برنامه ریزی منظم و کار گروهی و تیمی در راستای دستیابی به اهداف این حوزه را مهم و ضروری دانست و افزود : حوزه تربیت بدنی و سلامت باید در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف مورد نظر فعالیت های خود را از مقطع ابتدائی آغاز کند .

او در ادامه اظهار کرد : توجه به ظرفیت های فردی دانش آموزان و کشف استعدادهای ورزشی آنان را باید از مقطع ابتدایی آغاز کنیم و به پرورش این استعدادها بپردازیم .

حسن پور مسابقات ورزشی را موجب تزریق شور و نشاط و شادابی بر کالبد مدارس و دانش آموزان دانست و تاکید کرد : استفاده از پتانسیل های درون بخشی و برون بخشی و توانمند سازی مربیان نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه جدی گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد : تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستانهابا برنامه های راهبردی و دقیق وارد فصل جدیدی خواهد شد و این امر با همدلی و همیاری کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی ، سلامت ، مراقبت و همه همکاران دلسوز مناطق رقم خواهد خورد.

در این نشست ، صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از زحمات رحیم معاون سابق تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیرکرد و افزود : در دوره جدید باید شاهد انسجام بیشتر و تدوین و اجرای برنامه های ارتقاء دهنده در حوزه فعالیتهای تربیت بدنی و سلامت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار