بهره مندى از ایده های دانش آموزان در زمینه هاى مختلف انتظار جامعه دانش آموزى از مسئولین است

ارومیه (پانا) - پنجمین اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد که نایب رییس اول مجلس دانش آموزی کشور هم در این نشست حضور داشت.

کد مطلب: ۸۸۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندى از ایده های دانش آموزان در زمینه هاى مختلف انتظار جامعه دانش آموزى از مسئولین است

پیام عزیز در این جلسه ضمن تقدیر از توجه مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش استان و دعوت بابت حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش اظهار کرد : بهره مندی از ایده های دانش آموزان و توجه به نظرات آنان این قشر در حوزه دانش آموزی انتظار جوانان و نوجوانان از مسؤلین در تمامی زمینه ها و برنامه های آموزش و پرورش به حساب آید.

نماینده دانش آموزان آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی گفت: تدوین سند سلامت روان دانش آموزان برعهده نمایندگان دوره نهن مجلس دانش آموزی است و در این راه نمایندگان استان پیشنهادات جامعه دانش آموزی را از طرق مختلف جمع آوری کرده و متن پیش نویس نگارش خواهند کرد که توجه مسولین آموزش و پرورش یکی از مهمترین لازمه های تحقق این مهم است.

نایب رییس اول مجلس دانش آموزی کشور مجلس دانش آموزی را پل ارتباطی بین دانش آموزان و آموزش و پرورش دانست و افزود : امروزه یکی از اساسی ترین خواسته های دانش آموزان رسیدگی به مشکلات دانش آموزان می باشد که نمایندگان مجلس دانش آموزی سعی در حل این مشکلات داشته و پیگیر این موضوع هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار