مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه شورای انجمن و اولیاء :

هماهنگی اولیاء و مربیان باعث پیشرفت اهداف آموزش و پرورش خواهد شد

اهواز (پانا) - شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک اهوازبا حضور اعضاء و با هدف بررسی ارائه پیشنهادات جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های انجمن اولیاء ومربیان مدارس تشکیل جلسه داد .

کد مطلب: ۸۸۷۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی اولیاء و مربیان باعث پیشرفت اهداف آموزش و پرورش خواهد شد

سید جاسم موسوی اصل پیش از ظهر امروز یکشنبه 30 دی ماه 97 در شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز که در محل دبستان دخترانه فضیلت برگزار شد ، گفت : انجمن اولیا و مربیان نماد مشارکت مردم و تجلی همکاری و هم گامی آن ها با نظام تعلیم و تربیت است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با عنوان این مطلب که انجمن اولیا و مربیان زمینه استفاده نظرات تخصصی اولیاء و ارتقای فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه فراهم می کند ، افزود : آموزش خانواده به عنوان یک راهبرد اساسی در جهت آشنایی خانواده ها با نقش محوری انجمن اولیاء و مربیان باید دنبال شود . وی با تاکید بر لزوم ایجاد روحیه اعتماد بین خانواده و مدرسه ، ادامه داد : آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز علاوه بر داشتن نیروهای انسانی متخصص و توانمند ، انجمن های اولیاء و مربیان فعال و پویایی دارد .
در این جلسه اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان ، در خصوص تشکیل کارگروه توسعه فعالیت های مختلف مدرسه و تجهیز کتابخانه و اتاق اولیاء در مدارس و برگزاری همایش برای خانواده ها تحت عنوان خانواده شاد به بحث و تبادل نظر پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار