مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ اهواز:

ارتقاء رضایتمندی ، تکریم مدیران مدارس و ارباب رجوع از اهداف راه اندازی میز خدمت است

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در راستای راه اندازی میز خدمت ، هدف از راه اندازی میز خدمت را تکریم مدیران و ارباب رجوع عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء رضایتمندی ، تکریم مدیران مدارس و ارباب رجوع از اهداف راه اندازی میز خدمت است

سیروس حسین پور ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی میز خدمت ، مدیران مدارس فاقد رایانه ، پرینتر و اینترنت بتوانند بدون داشتن نگرانی و صرف هزینه از این امکانات در جهت کیفیت بخشی به فرآیند یادگیری و یاددهی و کارهای مالی و پشتیبانی استفاده نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : ارتقای رضایتمندی همکاران فرهنگی از عملکرد واحد های اجرایی ، در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از اهداف راه اندازی میز خدمت می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز همچنین کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع را از دیگر پیامدهای راه اندازی میزخدمت اعلام کرد.

گفتنی است میز خدمت مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در واحد آموزش ابتدایی برای خدمت رسانی و پاسخگویی به مراجعان راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار