مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :کسب 3عنوان برتر کشور توسط اداره مشاوره

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: اداره مشاوره آموزش و پرورش استان موفق به کسب سه عنوان برتر کشور در زمینه عملکرد هسته ها و مراکز مشاوره، هفته معرفی مشاغل و گروه های آموزشی مشاوره شد.

کد مطلب: ۸۸۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  :کسب 3عنوان برتر کشور توسط اداره مشاوره

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند؛ تصریح کرد: در 5 ماهی که از سال تحصیلی جاری می گذرد، قریب 3 هزار دانش آموز دختر و پسر استان از خدمات رایگان مراکز و هسته های مشاوره استان به مدت 10 تا 20 جلسه بهره مند شده اند.

او، با اشاره به برگزاری 18 هزار جلسه مشاوره برای دانش آموزان متقاضی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون، ابراز داشت: در هفته مشاغل بیش از 10 برنامه فرهنگی در مدارس دوره دوم متوسطه و هنرستان ها برگزار شد که بر پایی نمایشگاه های منطقه ای، تهیه و تولید اپلیکیشن معرفی مشاغل استان، رونمایی از کتاب مشاغل بومی از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که تقویم اجرایی مشاوران تهیه، تولید و چاپ شده است، ادامه داد: ارسال پروتکل­های درمان، برگزاری دوره های توانمندسازی و ارتقاء 2 مرکز مشاوره به هسته از دیگر اقدامات هسته ها و مراکز مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی در 5 ماهه اخیر به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار