معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

معاون توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی: رقم سختی کار معلمان استثنایی قابل ملاحظه نیست

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور شرایط کار در مدارس استثنایی را بسیار سخت دانست و تاکید کرد میزان سختی کاری که داده می‌شود، رقم قابل ملاحظه‌ای نیست.

کد مطلب: ۸۸۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی: رقم سختی کار معلمان استثنایی قابل ملاحظه نیست

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محسن غفوریان در مورد سختی کار معلمان استثنایی گفت: «معلمان ما نسبت به معلمان مدارس عادی از مزایای سختی کار بهره‌مند می‌شوند که البته همانطور که رقم خیلی بالایی نیست و نیاز است که در این مورد تجدیدنظر شود. چون واقعا شرایط کار در مدارس استثنایی بسیار سخت است و میزان سختی کاری هم که داده می‌شود، رقم قابل ملاحظه‌ای نیست. نظر سازمان هم این است که آن رقم باید تغییر کند، ولی محدودیت‌هایی از نظر اقتصادی در کشور وجود دارد که کار را سخت می‌کند.»

او ادامه داد: «قبل از اجرای قانون خدمات کشوری، معلمان ما از کمک هزینه مسکن، کمک هزینه خواروبار و حق فوق‌العاده ویژه استثنایی در احکام‌شان استفاده می‌کردند که بعد از اجرای قانون خدمات کشوری این مزایا قطع شد و تنها چیزی که در احکام این عزیزان مانده، سختی کار است که به نظر ما کافی نیست.»

غفوریان افزود: «چیزی که درآموزش و پرورش استثنایی انگیزه معلمان ما را بالا برده در حقیقت عشق خدمت به کودکانی است که به نوعی دارای محدودیت و معلولیت هستند. یعنی اگر آن رابطه عاطفی و عشق و علاقه‌ای که بین معلمان ما و دانش آموزان برقرار می‌شود، نبود شاید کار خیلی سخت می‌شد. البته حتی اگر مبالغ بیشتری هم به سختی کارمعلمان اضافه شود، با توجه به شرایط کار با گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت باز هم زحمات همکاران ما را جبران نمی‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار