رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی استان خبر داد:

تحقق 92 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش استان زنجان

زنجان (پانا) - علی بیات رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان در مراسم گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش از تحقق 92 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقق 92 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش استان زنجان

مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان با حضور معاون وزیر و رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت، سرپرست و معاونان اداره کل و همچنین روسای ادارات نواحی و مناطق 14 گانه استان و سایر مدعوین در باشگاه آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان برگزار شد.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه با اشاره به فعالیت 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان با عضویت 176 نفر اظهار کرد: «این شوراها در سال‌جاری۳۶۰ مصوبه داشته است».

علی بیات با اشاره به سهم بخش‌های مختلف در مصوبات شوراها عنوان کرد: «از این مصوبات ۱۱ درصد آموزشی، ۱۷ درصد پرورشی، ۱۹ درصد اداری، ۲۶ درصد مالی، ۱۴ درصد عمرانی، ۳ درصد رفاهی و خدماتی و ۱۰ درصد پژوهشی است».

وی با اشاره به اینکه از مصوبات شورای آموزش و پرورش در استان زنجان ۹۲ درصد محقق شده است، افزود: «۸ درصد از این مصوبات نیز هنوز محقق نشده است».

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به چالش‌های حوزه شورای آموزش و پرورش بیان کرد: «عدم تناسب دستور جلسات با ماده ۸ شوراها، نحوه اداره جلسه، نحوه ارائه گزارشات، عدم ارائه موارد مالی در شورای مناطق و عدم استفاده از ظرفیت‌های موجود از چالش‌های موجود در این بخش است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار