دهه فجر امسال ۲٨ پروژه عمرانی در شهرستان بوکان به بهره برداری می‌رسد

ارومیه (پانا)- فرماندار بوکان گفت: دهه فجر امسال ۲٨ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶.۲ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه سرمایه گذاری با اعتیار ۱۰ میلیارد تومان، در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۸۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر امسال ۲٨ پروژه عمرانی در شهرستان بوکان به بهره برداری می‌رسد

جمال خسروری فرماندار بوکان در جلسه کارگروه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه بوکان و اعضای این کارگروه در سالن اجلاس فرمانداری بوکان برگزار گردید، گفت: در ایام مبارک دهه فجر، ۲٨پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶.۲ میلیارد تومان، ۱۰ پروژه سرمایه گذاری با اعتیار ۱۰ میلیارد تومان و۷ پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به ثمر خواهد نشست.

جمال خسروی با بیان این نکته که انقلاب ،دستاوردی جمعی بوده و متعلق به گروه یا جریان خاصی نیست، یادآور شد: رفتار و رویکرد همه باید به گونه‌ای باشد که نگاه بخشی بر ارزش‌های عظیم انقلاب و دستاورد‌های ۴۰ ساله‌ی آن سایه نیاندازد و این یادبود با پشتوانه همدلی مردم و ملت هر چه باشکوه‌تر برگزار گردد.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور اذعان داشت: برپایی مراسمات گرامیداشت دهه فجر در این برهه بسیار حائز اهمیت بوده چرا که ایران نماد استقامت در خاورمیانه و تنها کشوری است که زنجیر‌های شوم فکری دشمنان را پاره کرده و بر همگان واجب است چه ملت و چه دولت، هرکس در هر سطحی با حضور دلسوزانه و جامع از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب پاسداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار