برگزاری مراسم اختتامیه استارت‌آپ شهر هوشمند دردانشگاه یادگار امام (ره) شهرری

شهرری(پانا) - مراسم اختتامیه نخستین استارت آپ ویکند شهر هوشمند دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) با رقابت 120 شرکت کننده به مدت سه روز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه استارت‌آپ شهر هوشمند دردانشگاه یادگار امام (ره) شهرری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری در مراسم اختتامیه این استارت آپ ویکند گفت : این رویداد علمی با شرکت 120 نفر از ایده پردازان ، دانشجویان و دانش‌آموزانی از مدارس سمپاد با ارائه هفتاد ایده و انتخاب یازده ایده در مرحله اول داوری و چهار ایده برتر با رویکردهای شهری و شهر هوشمند به کار خود خاتمه داد.

او در ادامه با بیان این مطلب که ایده پردازان با 54 ساعت کارگاه تجربی و علمی و هشت ساعت پیش رویداد رقابت کردند، عنوان کرد : با توجه به آرمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و چشم ‌انداز اعلام شده ، باید این دانشگاه تا سال 1404 در انتخاب اول دانش آموزان موفق قرار گیرد و در این راستا دستاوردها و فعالیت‌های آن به خوبی نشان داده شود.

قاضی‌معربی یادآور شد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تنها واحد دانشگاهی در بین تمام دانشگاه های کشور است که در سال نود وهفت موفق به برگزاری دوازده رویداد استارت آپی شده و به دنبال فرهنگ سازی و ایجاد فضاهای نوآورانه و جدید است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار