بازدید معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تهران از شهرری

شهرری (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران به همراه رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل  از اماکن و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری  بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای  استان تهران تهران از شهرری

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به همراه داورزنی رئیس اداره تربیت‌بدنی استان پس از نشست مشترک در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری و بررسی مشکلات ، کمبودها و نقاط ضعف و قوت منطقه در حوزه آموزشی و پرورشی به‌ویژه برنامه های تربیت‌بدنی و سلامت ، طی بازدیدی از سالن ها و اماکن ورزشی علی ابن ابی طالب (ع) و سعادت در خصوص ایمن سازی ، نوع بهره برداری و میزان ساعت استفاده از این سالن ها و اماکن ورزشی رهنمودهای لازم را ارائه و از نزدیک در جریان روند توسعه وعمران این اماکن قرار گرفتند.

حسن پور در جریان این بازدید اهتمام در برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به امر آموزش و استعدادیابی ورزشی ، توسعه فعالیتهای حرکتی بنیادین به‌ویژه در دانش آموزان سنین پایه و تمرکز بر تجهیز فضاهای ورزشی با این رویکرد را از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش دانست .

او گفت : استعداد یابی در مدارس باید مورد توجه قرار بگیرد تا این استعدادها در آینده به عنوان سرمایه‌های ورزشی کشور مورد استفاده قرار گیرند.
قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری نیز در حاشیه این بازدید از توجهات خاص و حمایت های بی دریغ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به ناحیه یک شهرری ، تقدیر کرد.

ولی زاده کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری نیز گفت : دوران طلایی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در راه است و امیدواریم بتوانیم با وجود مدیریت راهبردی حسن پور درحوزه تربیت بدنی و سلامت قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح نماییم .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار