در گفت‌وگو با پانا

سیروس دین‌‌محمدی: عمان تیم با انگیزه‌ای است، نباید آنها را دست کم بگیریم

(پانا) - ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران، عمان را حریف سرسختی برای تیم ملی ایران در راه صعود به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا دانست.

کد مطلب: ۸۸۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سیروس دین‌‌محمدی: عمان تیم با انگیزه‌ای است، نباید آنها را دست کم بگیریم

سیروس دین‌‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره دیدار امروز تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات گفت: بازی سخت و حساسی پیش رو داریم، عمان حریف خطرناک و باانگیزه‌ای است و تمام تلاش خود را در برابر ایران می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرد. بازیکنان ما هم در وضع قابل قبولی به سر می‌برند. تیم ملی ایران موفق شد در مرحله گروهی با شکست یمن و ویتنام و تساوی برابر عراق به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی راه پیدا کند.

ملی‌پوش تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 ادامه داد: به نظرم ما نباید حریف را دست کم بگیریم، البته همان‌طور که گفتم ملی‌پوشان ما وضع خوبی دارند و می‌توانند به مرحله بعد برسند.

وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها گفت: در این بازی‌ها سردار آزمون موفق شد سه گل به ثمر برساند و عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. بعد از آزمون، سامان قدوس نیز بازی قابل قبولی داشت.

دین‌‌محمدی درباره تغییر مداوم ترکیب تیم ملی ایران از سوی کارلوس کی‌روش گفت: هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و بر اساس آن تصمیم می‌گیرد من فکر می‌کنم کی‌روش با تغییر ترکیب تیمش می‌خواست همه بازیکنان را در شرایط بازی قرار بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار